Dagens fynd!

Idag var Patrik, Ludvig och jag på en liten barnloppis. Vi fyndade lite fina kläder till Ludvig. Sen träffade vi på en gammal kollega till mig från Stångby. Vi träffade även delar av familjen Berglund (barn som har gått på förskolan jag jobbar på). Det var roligt att se de nya tillskotten till familjen :) 

Det här var dagens fynd...bara 110 kr för allt.

Tomtedräkt+luva. Jag skulle titta på något annat vid det bordet, så trillade den ner. Lagom storlek för Ludvig till jul. Så det var meningen att vi skulle ha den.
En pyjamas
Ett polisförkläde. Bra att ha nu när vi snart ska börja med smakportioner ;)
En luvtröja
En body med en ko på
Ett Snobben set
En mysdress med Alfons Åberg
Ett par grönrandiga Polarn och Pyret byxor


När vi ändå var i farten med kläder idag, så provade vi mina gamla velourbrallor. De passade fint på Ludvig också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag är Ludvig i Borås tidning, ni kan kolla om nåra dar på nätupplagan,familjenytt/våra bebisar

Kram Farmor

2010-09-18 @ 18:18:11
Postat av: Anonym

Söööötfisen......

Farmor

2010-09-18 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0