Den nya lyan

Ja, på begäran så ska jag nu visa bilder på vår nya lägenhet, hehe.

Jag börjar med Ludvigs rum...
 
Vi ska måla garderobsdörrarna äggskalsvita, annars är målningen klar.
Men det fattas tavlor...

Vårt sovrum
 
Här målade vi innan vi flyttade in. Det fattas lampor och tavlor.

Toalett/Badrum
 

Köket
  
Här ska vi måla och sätta upp tavlor. Vi ska köpa en svart skänk på IKEA, men den är slut på lager just nu och kommer om någon vecka.

Gästrummet
   
Här ska vi måla vitt och sätta upp tavlor.
Just nu är det ett avlastningsrum för saker som vi inte riktigt vet vart vi ska ha, hehe.

Vardagsrummet
  
Här målade innan vi flyttade in.
Det fattas lite tavlor, annars är det här vi har hunnit längst.

Hallen
 
Här ska vi måla, kanske sätta upp något på väggarna och fixa en gardin som täcker allt i garderoben.

Ni är även välkomna att se lägenheten live också :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad fint ni fått det! Hur har ni hunnit med? Underbart med så många rum. Jag är riktigt avis :) Kan knappt bärga mig tills jag får se det live...

2010-09-19 @ 00:20:31
Postat av: Tessan

Så fint ni har fått de eller har de =) Kan tänka mig att ni trivs riktigt bra! Bra område med? Kram

2010-09-19 @ 20:39:00
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se/
Postat av: Ditte

Vad skönt med en större lägenhet! Det blir verkligen fint! Skönt med gott om plats!

Kramar

2010-09-19 @ 21:21:25
URL: http://akker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0