LoveFilm

Jag är medlem i Buzzador.
Buzzador är en marknadsföringskanal där konsumenter delar med sig av sin ärliga uppfattning om produkter eller tjänster. Att vara en Buzzador innebär att du skall berätta för dina vänner och ditt umgänge om produkterna och dess egenskaper. (Buzzador.com)

Jag har nu varit med i en kampanj där tjänsten LoveFilm (lovefilm.se) skulle testas. Jag har fått hyra 4 filmer gratis.
Som medlem i LoveFilm har du en lista med filmer som du vill hyra. Efterhand som filmerna finns inne så skickar de hem två filmer från listan till dig. Sen skickar du tillbaka filmerna när du har sett dem (i ett frankerat kuvert som medföljer), sen får du ett mail att filmerna har kommit tillbaka till dem, sen skickar de ut nästa två filmer på din lista.

Jag tycker det är ett bra koncept, snabbt och smidigt. Det gick väldigt fort att få hem filmerna. Sen tyckte jag det var toppen att man fick ett mail när filmerna hade kommit åter till LoveFilm. Annars kan man ju inte vara helt hundra på att posten har skött sitt. 

Det var roligt att få prova på tjänsten, men för tillfället kommer jag inte att fortsätta vara medlem där. Jag vill inte känna mig tvingad att hyra film varje månad.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Anna, Anna, Anna haha du är för rolig du. De va ju ett bra koncept, men tänk om man inte hinner med att se dem, vad gör man då? Eller man har hur lång tid som helst på sig? Va de bara love filmer? Hoppas allt är bra med er :) Kramar

2010-09-22 @ 06:15:35
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anna

Man får ha de tills man har sett dem :) Så det är ingen brådska med att lämna tillbaka dem. Nej alla filmer du kan tänka dig, hehe :)Kram

2010-09-22 @ 09:36:17
URL: http://annaslivochfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0