Ludvig 3 månader

Idag är vår lille Ludvig 3 månader. Det "firade" vi med att åka till BVC och vaccineras. Det uppskattades inte. Han var arg/ledsen i 20 minuter efteråt. Men efter lite mat och sömn var han pigg och glad igen.

Det här har Ludvig hittat på de senaste dagarna...
 
Här tränar jag med mormor och pappa.

När jag har fått upp mamma och pappa då kan jag somna om, hihi ;)
 
Provsitter på Babyland och smakar på min nya leksak.
 
Provsitter min nya stol från IKEA. Det var väldigt spännande och roligt.

Bekantar mig med mina nya kompisar som mamma har fixat till mig.

Mammas och pappas älskling är 64 cm lång och väger 6175 gr!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefina bilder! Jättebra leksak ni har köpt, den har Elvira också och den är verkligen en av hennes favoriter!!!

2010-09-06 @ 21:05:25
Postat av: Ditte

Vilka fina bilder! Oh, vad stor han blivit!

Jätteroligt att följa lille Ludvig.

En lång kille!

Kramar från "mormor" Ditte

2010-09-06 @ 21:22:22
URL: http://akker.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej Anna. tack ska du ha, det känns bra. Vilka härliga bilder du har lagt upp på den lille... Hälsa grattis på 3mån dagen.. bra gjort.

Vi får höras en dag, hör av dig när ni är installerade i nya lägenheten.. Kram

2010-09-06 @ 21:45:46
URL: http://tessiluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0