Uppdatering

Ja, jag känner att det behövs en liten uppdatering om vad vi har hittat på den sista tiden. Har ju inte haft så mycket tid att sitta med bloggen efter flytten. Men nu har det vanliga Internet kommit igång igen och vi har kommit rätt bra iordning här hemma. Så då kanske det blir lite fler inlägg.

Vi har varit på kusinträff i Borås (28/8).
 
  

Vi har firat Elviras namngivelse (22/8).
 

Vi har varit ute och fikat på gården med mormor.


Vi har varit och hälsat på mitt jobb tillsammans med Maria & Martin (1½ mån).
 

Vi har träffat Gisela & Emmy (7 mån) och varit på promenad.
Vi har träffat Emelie & Elvira (5 mån) och varit på Mobilia.

Vi har målat om i Ludvigs rum :)

Vi har säkert gjort en hel del annat som jag inte kommer ihåg eller som känns oviktigt, haha.
Typ som att vi har varit på IKEA två ggr den senaste veckan.


Kommentarer
Postat av: Strövarledaren

Hej på er. Du verkar inte ligga på latsidan. Man blir trött av att läsa om ditt tempo. Men så är jag också en gammal gubbe.

Go, Anna go

2010-09-12 @ 18:48:02
URL: http://huvudveck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0