Gott & blandat

Först kan jag berätta att Ludvigs inskolning går bra. Han verkar trivas och bryr sig inte så mycket om när pappa Patrik säger hejdå och går in i personalrummet. Han har varit med på lunchen och nästa vecka är det frukost och vila också. Jag ska försöka följa med en dag, så jag också säger hejdå och "lämnar" honom. Eftersom det är jag som ska göra det sen.

Vi har varit nere ett par dagar och ätit på Malmöfestivalen. I år belv det wookad älg (som vanligt), sushi på skånska och Louisiana kyckling. I torsdags var vi och såg Rix Fm Festivalen. Mamma var med oss och då fick vi komma upp på rullstolsplatserna, så jag fick sett alla artister mkt bra. Stackars Patrik fick stå nedanför med vagnen.
 
Mamma och Ludvig diggar till musiken.
 
Chris Medina & Danny
 

Idag har vi varit på barnloppis i Folkets Park. Det var jättemkt säljare och folk som ville köpa. Det var svårt att ta sig fram, men oj vad vi fyndade! Det var en bra loppisdag för oss.
Vi köpte mkt kläder som Ludvig kan ha på förskolan.
Det har gått åt mkt mer kläder bara på en vecka...

En klocka, ett par Kavat vinterstövlar (knappt använda), ett par POP överdragsbyxor, en POP fleecetröja, en POP vindjacka, en hopphäst, 5 par långbyxor, ett par shorts, 3 tjocktröjor, en POP bodysuit, 6 långärmade tröjor, 2 pikétröjor och en pyjamas.
Allt detta för 550 kr! Vi är supernöjda!

Nu ikväll har vi varit och sett MFF-IFE. Min kusin Lisa har varit här hemma och lekt med Ludvig undertiden. Det är alltid lika roligt att se när våra lag möts. Speciellt när MFF vinner!!
Innan matchen sa jag att det måste bli 2-1 till Malmö, eftersom vi ser ut såhär i familjen :)

Och det blev ju resultatet också!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!

Skönt att det går bra för Ludvig :-). Ja, Angelina och Matilda är på samma avdelning. De verkar trivas där och Angelina har några kompisar. Nu börjar förkylningstiderna...de står här och snorar :-(.



Kramar

2011-09-01 @ 07:55:17
URL: http://www.malincaroline.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0