Lucia

Årets Lucia inföll på ett häftigt datum, 111213 :)

Den 12/12 var jag på lussevaka hos Tissan med tjejerna. Det var ett trevligt initiativ!
Vi fikade och spelade klappleken.


6.45 på Lucia morgonen var vi på plats på Ludvigs förskola.
De hade sitt Luciatåg ute och sen fikan inne.
 

På eftermiddagen hämtade jag Ludvig lite tidigare,
så han kunde vara med och fira Lucia på mitt jobb också.
Jag tycker Lucia är en mysig dag, så varför inte fira den två ggr ;)


I onsdags var vi på IKEA med mamma och åt julbord. Ludvig smakade också på det.
Köttbullarna och rödbetssalladen var godast.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh.. sötnosen.. kram Farmor

2011-12-17 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0