Äntligen!

Nu har jag gjort mig "medlem" i gymmet här hos oss. Nere i källaren i ett av de gula husen ligger ett gym med lite olika maskiner och vikter. Idag lämnade jag en sovandes Ludvig hemma hos mamma och tillbringade 40 minuter nere i gymmet. Det var ganska svettigt. Det var ju ett tag sen jag rörde på mig ordentligt. Men såå härligt det var. Äntligen säger jag. Nu hoppas jag bara att jag är duktigt och går dit regelbundet.
Viljan finns ju, men tiden räcker inte alltid till.

Äntligen säger jag också till att jag var hos "frissan" idag. Mamma klippte bort nästan 15 cm. Håret är ändå långt, men det känns mycket bättre. Ludvig drar ju hela tiden i mitt hår.
Så jag tyckte det var dags att klippa av en del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0