En helt vanlig tisdag

Idag har vi som vanligt varit i kyrkan och sjungit med Gisela & Emmy.

Ludvig ställer sig verkligen mot allt nu...

Mamma ska vi gå snart?

Jag har även varit på skojakt idag. Ville ha ett par svarta Kavatskor från Dinsko. Men det var inte det lättaste att hitta. De finns bara i vissa affärer och alla i storlek 20 var slut. Av en tillfällighet gick jag in på Ecco. De hade några skor på rea och jag hittade ett par som jag gillade! Så nu har Ludvig fått sina första skor. Det blev ju inte de vi ville ha men vi sparade 100 kr :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt att se Ludvig resa sig intill sin vagn! Hoppas ni hade det mysigt i kyrkan idag med Gisela och Emmy! :)



Kram på er

2011-02-15 @ 23:20:49
URL: http://mian-maria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0