En dag på stranden

Idag var vi nere på stranden. En liten privat mysig strand.
Det var fint väder, men det blåste svalt.
Men på eftermiddagen blev det lite bättre, så både jag och Patrik tog oss ett dopp.
  
Till en början var vi själv på stranden. Så Ludvig kunde gå fritt och utforska stället :)
Framåt lunch kom det fler folk och även Charlotte (min kusin) och hennes tre barn.
Det kom även badgäster med en supersöt 11 veckor gammal cocker spaniel valp. Det första den gjorde var och springa fram till oss och lägga sig under min solstol, hihi.
Den ville inte gå tillbaka till sin familj sen.
De små flickorna blev lite oroliga att deras hund inte var hos dem! Men det gjorde inte oss något att han ville busa med oss, så sött :)
 
Efter Ludvig hade sovit i vagnen, så var han sugen på att leka.
Hanna var jätteduktig på att ta hand om Ludvig!
Så jag och Patrik kunde ta det lugnt och faktiskt sitta still och sola :)
 
 
Hihi, det ser ut som Ludvig ligger och får pedikyr ;)

Erik och Julia leker bland stenarna.

After Beach :)
Lite mellanmål och sen en omgång yatzy!
 
Fotboll med pappa...
 
Utsikten en bit ner på gatan där vi bor. Härligt!!

Stranden kvällstid, det ser så fridfullt och härligt ut.

Jag är lite småkär i livet här på Öland... speciellt soliga dagar som denna.

Till helgen är det släktträff och tävlingar som gäller.
Så imorgon börjar det droppa in fler släktingar från Malmö.


Kommentarer
Postat av: Strövarledaren

Skön semester verkar det ha varit för er. Hur gick tävlingarna?

2011-08-07 @ 10:34:06
URL: http://huvudveck.wordpress.com
Postat av: Anna

Ja det var en skön semester. Mitt lag var nära att vinna! Men tyvärr blev det varken mammas eller Patriks heller!

2011-08-07 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0