Min son är lite smått galen...

Jag har varit sjuk nu mån-tis och Ludvig har varit hemma med mig.
Han har fått stöka fritt och det har han verkligen gjort!


I tisdags mådde jag bra igen. Då var mormor och jag ute och rastade lille älsklingen.
Mormor hade bakat kanelbullar, dagen till ära.


På eftermiddagen fick jag en smärre chock, då jag hittade Ludvig här!
Den lille galningen...
 
Då insåg jag att det inte går att ha en klättervänlig kista framför fönstret.
Så mamma började möblera om!
Så Ludvigs rum och extrarummet är under om-möblering. När vi är klara kommer jag såklart att blogga om det. Men än så länge är jag nöjd med hur det har blivit!


Kommentarer
Postat av: Tessiluring

Så mysigt.. hihi vilken klätterapa =)

2011-10-05 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0