Då var helgen slut...

Varför går helgerna så fort?!

I fredags tog vi det ganska lugnt.
Ludvig tycker om att leka med Patriks flipflop ;)
  

Lördag förmiddag var vi ute på gården och lekte med Emmy, Gisela & Timmy.
Efter lunch kom Emma & Didrik. Då lekte och busade killarna.
Sen var vi en liten runda på Mobilia. På kvällen åt vi gott, snackade och spelade Alfapet.
  
Det är jätteroligt att se killarna tillsammans. De är mer och mer intresserade av varandra.
  
 
Hihi, Ludvig hjälper Didrik att gå med gå-vagnen :)


Idag söndag har vi varit på Kokums och badat. Det var länge sen vi var i ett badhus och badade. Ludvig var lite skeptisk från början. Vattnet var ju kallare än bassängen på babysimmet. Men efter en liten stund tyckte han det var jätteroligt!
 
Gladfis :)
  

Nu i eftermiddags hittade jag den lille busen här...
   
Så lycklig att han lyckades klättra upp i vagnen helt själv :)

Nu är det snart läggdax. Imorgon ska både jag och Patrik gå till jobbet och jag ska cykla och lämna vår lilla älskling på förskolan. Imorgon går jag ner till 75 %, det ska bli mysigt att få lite mer Ludvigtid :) 
Nu börjar vår nya framtid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0