Bebis Frieberg

Får jag presentera vår lilla räka...

I fredags var vi på ultraljud och fick se vår bebis :)
Allt såg bra ut (skönt), men den var liten. Så nytt beräknat datum till den 5/9.
Vi frågade om hon kunde se vad det är som bor inne i mig. Det var svårt att se för det var en blyg liten rackare. Låg ihop med benen och ville inte riktigt visa sig. Eftersom jag var tidigare än vecka 18, så kunde hon inte säga till 100 % vad det är.
Men till 75 % tyckte hon det såg ut som en flicka :)
Vi vågar inte riktigt lita på det. Men samtidigt känns det som hon inte hade sagt något alls om hon var helt osäker. Så nu är det bara att vänta och se tills nästa ultraljud i vecka 32.

Vad tror ni, är det en flicka?


Kommentarer
Postat av: Helena

Linnea korsade benen och stack ner händerna när vi var på ul med henne, fick vänta till v 32 för svar. Simon visade sina "juveler" glatt när vi gjort nupp i v13-14. Sägs att det är mycket lättare att se när det är en pojke i tidigt skedde, så jag tror på flicka!

I mitt fall märktes det också på att graviditeterna var väldigt olika

2012-04-03 @ 20:46:50
URL: http://familjenstahle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, det klart att det är en liten väluppfostrad flicka som redan vet hur man ska bete sig dvs hålla ihop benen ordentligt

Kram Farmor

2012-04-03 @ 20:58:14
Postat av: Tessan

Hej Räkan!! Tror du är en söt liten tjej, lika klättrig och gymnastisk som din mor!! Kram

2012-04-03 @ 21:39:48
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anna

Helena: Hehe, fina flickor :) Ludvig visade också upp hela härligheten. Jag har också mått väldigt annorlunda nu, så Patrik har trott på en flicka hela tiden.



Monica: Ja det är helt rätt av henne :)



Tessan: Hihi, ja vi fål väl se ;)



Kram

2012-04-06 @ 13:03:10
URL: http://annaslivochfunderingar.blogg.se/
Postat av: Elisabeth i Beijing

Mysiga ultraljudsbilder på er lilla räka!

Förstår att ni är nyfikna på det lilla underverket!

Ha det toppen & sköt om dig och din fina familj!

GLAD PÅSK!

Beijingkramizar från

Elisabeth

2012-04-07 @ 07:28:52
Postat av: Strövarledaren

Jag tror ingenting. Jag är bara glad för att ni skall få tillökning och Ludvig ett syskon.

Ha de

2012-04-14 @ 10:07:56
URL: http://huvudveck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0