Lindas möhippa 25/8

Igår var det dags för att kidnappa Linda för hennes möhippa.
Vi samlades alla en bit från Lindas affär (Blomsterbönan) och gick sen i samlad trupp dit. Sara satte en ögonbindel på Linda och sen tog vi henne med från affären. Vi började med att klä ut henne och äta brunch hemma hos Lindas föräldrar. Vi skulle egentligen haft picknick ute, men det regnade ju. Så det var tur att vi kunde vara i deras uterum.
 
 
Efter brunchen så åkte gänget vidare till Utmaningarnas hus.
Jag gick hem, inte direkt ett lämpligt ställe för en höggravid ;)
Men på eftermiddagen mötte jag upp dem igen för att spela in en skiva.
 
Vill ha dej med Freestyle!
Efter inspelningen åkte vi vidare till Lilla Torg för en litet snabbt drick och mat stopp.
Kl 18 lämnade jag av gänget vid Södertull. De skulle åka Flotten. Jag vågade inte boka en plats till mig när vi gjorde det eftersom jag inte visste om bebis skulle vara i eller utanför magen. Men jag hoppas att det blev en fortsatt lyckad dag/kväll. Och att du Linda är "nöjd" med din dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0