Helgen som gått

I fredags var vi på examensfest. Min kusin och Ludvigs fadder Lisa är numera färdig sjuksköterska :) Grattis till henne!

I lördags var det dags för festligheter igen. Min vän Tessan fyllde 30 år!
Hon och hennes sambo hade födelsedagsfest.

Tog inte många kort, så detta är den enda bild jag har på värdparet.
Tack för jättegod mat och trevlig fest!

Nu har jag fallit för trycket ;)
Det har sett så mysigt ut att luffa omkring i en One Piece. När vi var i Turkiet och kunde komma över en till ett okej pris, så var jag tvungen att köpa en.
Sitter i skrivande stund och myser med den i soffan.
 
När jag provade den i Turkiet så sa Emma; Titta här kommer Barbapapa, hihi :)

Idag fick Ludvig en tidig födelsedagspresent. Vi har hållt på och röjt och plockat undan inför onsdagens kalas. Vi plockade då fram det stora garaget som jag köpte på en barnmarknad.
Då tyckte vi att han lika bra kunde få det idag.

Ludvig har tagit hand om sin bebis Lasse en massa idag. Han är så söt!
 
Puss och kram Lasse!
(Lasse är min gamla docka och det var jag som döpte honom till det då, hehe)

Ludvig vill göra väldigt mycket själv! I helgen skulle han bre sin macka själv.
En massa smör... och lite ost.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt innan det är final i Big Brother.
Trevlig söndagkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0