Javisst...

...hade jag rätt. Öroninflammation på höger sida och en sprucken trumhinna. Så nu ska jag äta Kåvepenin i 5 dagar. Förstår inte vart detta kom ifrån. Jag har inte varit speciellt förkyld, bara lite små snuvig. Men annars har jag kännt mig bra. Och så på 1 dygn händer detta. Ja, nu hoppas jag att det läker snabbt och bra. Förra gången tog det ca 2 månader innan trumhinnan var helt läkt. Den läkaren jag var hos hade läst i min journal och bokade därför in ett återbesök redan nästa tisdag. För att se så det går åt rätt håll. Skönt med bra och noga läkare!
 
 
I lördags morse åkte Patrik till Göteborg med jobb och kom hem natten till söndagen. Så jag var själv hemma med båda barnen. Första gången över en hel dag och med alla rutiner/moment. Men på eftermiddagen kom mamma hit. Vi var bjudna hem på middag till min kusin och hans flickvän i deras nya lägenhet. Tur att mamma var med och att jag var bland släktingar, så jag kunde få hjälp med den lille vilden. Jag kommer inte ge mig iväg med båda barnen över läggdags så länge Maja är så här liten. Man hinner ju knappt äta och umgås med folk hinner man inte heller ;)
 
Barnen matchade mormor, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0