Cirkus & Utedag

I lördags var Ludvig på Cirkus för första gången! Jag hade fått biljetter till Cirkus Scott när jag handlade på Emporia för 2 veckor sen. Mamma och Kajsa var också med oss. Ludvig var lite rastlös och på gränsen till för liten. Det han tyckte var roligt var när djuren var med och höjdpunkten var när elefanterna kom!
Vi såg en elefant innan föreställningen började. En skräckblandad förtjusning att se en så stor elefant på nära håll.
Kajsa hade med sig godis, vilken lycka för Ludvig ;)
Efter Cirkusen gick vi in på Emporia och tog med oss sushi hem. Sen stannade mamma och Kajsa och såg film. Patrik & Maja hade varit på långpromenad med Danne & Laura.
 
I söndags var Patrik och Ludvig ute i två omgångar. Jag passade på att plocka undan och fixa här hemma.
Jag tvättade även fönstren, såå behövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0