Resumé av år 2012

För första gången här i bloggen tänkte jag göra en resumé av året med familjen Frieberg.
 
Januari: Jag fyllde 28 år. Ludvig fick en ny stor säng.
Februari: Vi "avslöjade" att Ludvig skulle bli storebror. Patrik och jag var på Melodifestivalen.
Mars: Vi gifte oss i Ulricehamns rådhus den 4. Samma dag firade vi 5 års dag. Vi var på begravning för min mormor.
April: Vi var på det första ultraljudet.
Maj: Vi var på en utflykt till Ystad djurpark. Vi var en vecka i Turkiet med familjen Harborn.
Juni: Ludvig fyllde 2 år. En tvättmaskin flyttade in i vårt badrum! Vi var på 30 års fest för Tessan. Min kusin Lisa tog sjuksköterskeexamen. Vi firade midsommar hos familjen Isaksson. Vi var i Stockholm med mamma och på Sixtens dop.
Juli: Ludvig gick sin sista dag på Ärtgårdens förskola. Vi var på Zoo i Köpenhamn med mamma. Vi la golv och fixade i bebisens rum. Vi var även på ett andra ultraljud. Under semestern var vi bland annat i Dalstorp, Gränna och Varberg. Ludvig slutade med napp.
Augusti: Vi var på Diggiloo med mamma. Vi var på Marie & Pers bröllop. Vi var på tillväxtkontroll och ultraljud igen. Ludvig började på Per Albin Hems förskola. Jag var på möhippa för Linda.
September: Patrik började på nytt jobb. Ludvig fick vattenkoppor. Maja föddes den 14! En diskmaskin flyttade in i vårt kök.
Oktober: Ludvig var på bio för första gången. Första besöket på jobb med Maja. Köpcentret Emporia invigdes.
November: Vi hade dop för Maja den 25.
December: Mamma och jag var på Operan och såg Evita. Ludvig var på 2,5 års kontroll. Patrik fyllde 30 år! Vi var på begravning för Patriks faster. Vi firade julafton hemma hos min moster Karin. Juldagen firade vi hos oss med Patriks familj. Vi var på dop för Laura. Nyår firade vi hemma hos familjen Harborn i Varberg.
 
Naturligtvis har vi hittat på en massa andra saker också. Men att minnas allt ett år tillbaka är svårt, hehe ;)
 
Gott Nytt År önskar vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0