Helgen gick fort...

I fredags såg jag en annons i tidningen om att det skulle vara bakluckeloppis vid Husie Kyrka på lördagen. Jag ringde och förhörde mig om den och hastigt hade vi bestämt att vi skulle prova att sälja av lite saker. Så fredagskvällen gick fort. Vi var uppe på vinden och hämtade ner loppissakerna och packade om dem och in i bilen.


Lördag kl 7.15 satt hela familjen i en fullastad bil på väg. Ja vi var verkligen fullastade. Vi hade resevagnen mellan mig och Ludvig för att den fick inte plats i backluckan. Försäljningen gick sådär, vi blev av med lite, men inte så mycket som när vi har stått på Drottningtorget. Men barnen var duktiga och fixade hela dagen! Vi hade en härlig dag ute i solen.



I söndags var vi en snabb sväng nere på stranden i Klagshamn. Första dagen på stranden för i år. Det var soligt och fint, dock blåste det kallt. Jag satt och frös ibland. Men det var skönt att komma ut. När blåsten började avta så var vi tyvärr tvungna att åka hem.

 

 
På eftermiddagen var vi på Lauras 1 års kalas. Det var så mysigt och trevligt att sitta i er trädgård och fira Laura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0