Fyndat på nätet!

I måndags hamnade jag av en slump in på Vingåkers Factory Outlet. Det visade sig att de har Polarn och Pyret kläder på outleten. Ännu bättre var att de hade shop online! Så det blev en beställning, då de flesta av sakerna jag köpte kostade 20kr!! Det var begränsat antal saker och bara "udda" storlekar, men ändå!

Ordinarie pris för allt i Polarn och Pyret butik var 1428 kr, ordinarie outletpris var 743 kr och rea outletpris var 164 kr!!

Så för 164 kr fick jag 5 plagg och 2 par strumpor. Helt galet vilket fynd! Köpte några saker i större storlekar, de små växer juh...

Idag kom paketet och jag är jättenöjd!
Det var inte sista gången jag besökte deras hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0