Nu är det gjort...

Jag berättade för min chef att jag funderade på att söka in till förskollärarutbildningen med validering. Då fick jag ett ja, ja, vad bra! Det löser vi, inga problem (om det nu skulle bli det). 
Med de orden så blev jag klart övertygad om att jag ska söka in. Sagt och gjort. Nu är ansökan inskickad och mina arbetslivserfarenheter ska vara inne.
Jag kände att det var nu eller aldrig ;) Speciellt med en chef som är så positiv till att personalen utbildar sig vidare. Det är väl iofs de flesta kanske. Men en som ser det mer som positivt än klyddigt och personalbortfall.
Nu får vi vänta och se om jag kommer in, om det blir Malmö eller Kristianstad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0