Projekt på gång

Idag har jag startat ett nytt projekt. 
Men först var jag tvungen att fixa ordning bland mina pysselsaker! Med dessa nyinköpta (för dagen) lådor blev det fint i byrån :)
Projektet som jag har startat är Majas album från första året (äntligen!).
Jag har velat framkalla kort och börja för ett tag sen, men tiden har inte räckt till. Sen tänkte jag att jag lika bra kunde vänta så att jag kunde göra båda albumen (0-6 mån & 6-12 mån) samtidigt. När Ludvig var 1 år hade jag redan gjort album nr 1 till honom ;)
Nu är korten framkallade och alla pysselsaker redo!
Idag har jag hunnit göra 2 sidor innan Maja vaknade. Men nu är jag igång iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0