Stora killen

Igår var Ludvig hos frisören för första gången. Det var spännande och se hur det skulle gå! Min mamma har tidigare klippt honom och det har blivit jättebra. Men sist ville han inte riktigt och mamma hade svårt att få honom till att vara stilla.

Vi åkte till Hårkammaren i Bunkeflo. Vi valde en salong som min kusin Kajsa tipsade oss om. Hennes pojkväns mamma har salongen :) Så det kändes bra att åka dit, då Kajsa var med. Ludvig visste också att det var Kajsas vän som skulle klippa honom. Så vi hade förberett honom bra ;)

Det gick hur bra som helst. Han hoppade av stolen en gång innan hon började klippa. Men sen satt han lugnt och fint kvar under hela klippningen. Jag är stolt över honom :) Han tyckte nog själv det var lite spännande. Han fick även en tidning av mig med "Riddare Micke", som han satt och tittade i. Jag satt på stolen bredvid honom, Kajsa och Maja var även där.

Han blev såå fin i håret och nu ser han så stor ut igen. Det var på tiden med en klippning ;) Speciellt nu innan Majas kalas och fotograferingen på förskolan.
Han blev nog nöjd med resultatet själv också för idag har han tittat sig lite i spegeln!

Här är min fina kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0