30 års fest

I lördags hade jag fest för mina vänner.
Jag var först orolig för att barnen skulle bli sjuka, finns ju allt från vattenkoppor och kräksjuka runt oss. Men barnen var friska! Men i torsdags hörde mamma av sig, både hon och Kajsa låg hemma med feber. Ah, vad gör man när båda barnvakterna är sjuka?! Jag hörde av mig och kollade med en annan kusin, men hon skulle jobba. Ja i värsta fall fick ju barnen vara med på festen tills de somnade och sen köra hem dem till mamma, så där var någon hos dem. Jag blev riktigt nervös över hur det skulle bli. Men pratade med Kajsa på fredagkväll och hon mådde bra igen, så skönt!! Hon tog med sig en kompis och det hade gått jättebra. Tusen tack för hjälpen Kajsa!!
 
Festen gick också bra och vi kunde njuta som enbart Anna & Patrik ;)
Det var jättekul att så många kunde komma och jag är nöjd med kvällen och presenterna!
Tack så mycket kära vänner! Det var riktigt roligt att ses, många var ett tag sen jag såg och andra var det kul att träffa utan barnen. Kul och skönt att kunna sitta ner och prata utan barnen i fokus.
 
Vi hade hyrt lokalen här hos oss. Vi fixade exotisk bricka från Malmborgs (och en massa annat). Vi köpte "riktiga" tårtor. Jag stör mig på att jag glömde ta kort på både mat och efterrätt. Det såg jättefint ut! Jag hann inte heller ta så många kort på gästerna och mig.  
Gäster i samtal
Tjejgänget från Kristianstad
Martina, jag och Patrik
 
Tack för presenterna!!
Det blir en del egentid för mig :)

Kommentarer
Postat av: Tessiluring

Hej Anna. Tack själv för en mkt trevlig kväll. Vi ser ju väldigt städade ut på bilderna jämnfört med Kristianstad hahaha.superkul och se er igen. Stor kram

2014-02-08 @ 23:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0