Kajsas student 140612

 Nu har min yngsta kusin tagit studenten. Här kommer bilder från den dagen :)
Grattis till studenten Kajsa!
 
Maja dansar åt musiken på lastbilsflaken.
Barnen tyckte det var spännande att vi var så nära kanalen.
Föräldrarna tyckte inte det var lika kul utan mest nervöst...
Maja var spekulant på ölen, haha!
Kajsa kom i en trampebåt på kanalen, efter turen på lastbilsflaket.
 
Ludvig tyckte det var spännande att gå på studentfest. Han har fastnat för det här med studenten. Han frågade dagarna efter om jag och Patrik hade tagit studenten, om Maja hade, om farfar och gammelmormor, ja en massa frågade han om.
Sen i onsdags morse kl 07.30 frågade han mig helt plötsligt; -Mamma, ska jag bara åka lastbil när jag tar studenten? Ska jag inte åka båt som Kajsa? Jag blev lite smått överraskad över frågan ;) Jag sa att det behövde vi inte bestämma nu. Kajsa är 19 år och du 4 år. Jag vet inte vad du tycker om när du är så stor. Det får vi prata om då. Ludvig svarade lite besviket; -jaha! En liten kille med många tankar och funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0