Pustar ut...

Lugnet har infunnit sig här hemma :)

Jag känner att jag har gjort ett bra avslut på min "cykelgrupp" som jag lämnade i fredags. Barnen går vidare till en annan avdelning och det gör jag med. Jag lyckades få in alla 6 utvecklingssamtal på 1,5 vecka! Både barn och föräldrar har varit nöjda under dessa 4 månader! Känns skönt att vi gjort ett bra arbete, min kollega och jag! 

Jag var med på grupptentamen på Högskolan. Jag har även lämnat in min hemtenta. Nu tar jag sommarlov från skolan (om tentan blir godkänd)! 

Ludvigs kalas är över, så inget mer fix och bak på ett tag ;)

All stress som jag hade i början av juni har nu lagt sig. Det är så skönt att inte ha så mycket hängandes över en. Visst finns det måsten hela tiden, men inte på samma sätt. 

Nu ska jag jobba 3 veckor till, sen har jag 4 veckors semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0