Vingåker Factory Outlet

På vägen hem igår så åkte vi förbi Vingåker för att kolla vad outletbutikerna hade att erbjuda. 
Jag hittade inget till mig själv, men Patrik köpte en marinblå Tigerkostym för 1595 kr istället för 4000 kr! 
Till barnen hittade vi billiga Polarn & Pyret kläder :)
Fynden till barnen, 484 kr istället för 1378 kr!!

Det fanns även en Delicatobutik och det blev en positiv överraskning för oss alla :) Vi köpte hem lite gott, bland annat till Ludvigs kalas! 75 chokladbollar (delicatobollar) för 99 kr.

För övrigt var det inte så stort som jag hade tänkt mig. Men kul att ha varit där och bra med ett stopp på den långa vägen. 
Vart vi har varit kommer i ett annat inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0