Föräldrapicknick

I tisdags hade vi avslutning med Utforskarna och deras föräldrar. Vi hade picknick på förskolan med alla (nästan) familjer. Vi visade bildspel, gjorde en utvärdering av gruppen, lekte "under hökens vingar" och "kom alla mina små kycklingar". Det var en trevlig stund tillsammans. Nu är det snart tack och adjö till denna grupp :/
Det var ju en tillfällig avdelning fram till midsommar, så vi har ju vetat att det roliga kommer att ta slut så småningom. Men oj vad tiden har gått fort och snart är vi där! 
Jag har trivts jättebra med alla barn och min kollega! Så det känns väldigt tråkigt att inte få följa dessa barn vidare och även få nya kollegor. 
Jag ska till en annan avdelning inne i huset nu. Det blir säkert bra, men just nu känns det lite vemodigt! Men jag ska jobba med en som jag tycker bra om. Sen håller jag tummarna på ytterligare en bra kollega. Min gamla från Tulpanen (mitt förra jobb). Håller tummarna!

Två av barnen kom med presenter till oss!
En vinflaska och en guldmedalj :)

Jag kommer sakna det vi hade, Ann-Sofie, jag och barnen på Utforskarna 2014! Men alla finns ju kvar i huset, så det är inte hejdå för alltid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0